1. Poznaj swoją grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują artykuł albo usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Właściwa lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje nadzwyczaj istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę sporo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, by dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jak zapewnić im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w oryginalny sposób, by ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.